The fog clears

Varit så himla seg och irriterad idag... vet inte varför. Fredag är ångest för mig, typ som mat är för en anorektiker. Känner mig som ett barn på skolgården som inte får vara med och leka av sig. Ett ständigt krypande i benen. 3 och en halv vecka kvar, inte långt! Positiva tankar positiva tankar
Jag vill ha alkohol, fan va jag saknar... och en cigg vore inte fel det heller. Är så jävla trött på att vara "duktig"... måste släppa på ventilen så jag inte spricker. Jag är mänsklig, precis som alla andra.
Men jag ska hålla mig - eller försöka duger! När jag blir 18 får jag göra vad fan jag vill. Se upp världen för då börjar då börjar jag leva, på riktigt, kör ba! Tills motorn stannar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0