I äm 2 cool 4 school?

Idag var dagen då jag kastades tillbaka till skolans komplicerade värld. Vardagen där är inte äkta. Typ som cola light.. de är snarlikt men ändå så känner man att de inte är samma sak som vanlig coca cola. Förstår ni vad jag menar? Ungdomarna som går genom hallarna i alla skolor kan bete sig hur som helst, vilket gör att en sorts skol-miljö skapas. En skol-miljö som formar och gör avtryck på allt och alla som skrider genom skolans alla salar. Till och med lärarna blir påverkade... de märker man snabbt som ny elev i en klass. Man blir genast dömd som en av vildarna i djungeln, där reglar och lagar har svingats iväg med lianer. Nej, skolan är ingen optimal arbetsplats har jag dragit slutsatsen av.


Jag känner mig som de svarta fåret i Solna Gymnasium. Jag har förändrats och inget tycks passa in på mig längre.. Varken linjer, elever eller lärare.. till och med lokaler. Ja, allt som förut verkade helt okej känns nu så fel. Jag har verkligen förändrats.

Idag när jag kom till skolan visste jag inte ens vilken linje jag skulle gå, de enda jag visste var att jag inte ville tillbaka till natur. Jag visste inte heller vilken umgängeskrets jag tillhörde eftersom att jag har hållit mig ifrån Solna praktiskt taget hela sommaren. Inte visste jag heller vart jag skulle ta vägen, vad jag skulle säga och inte säga, för folk kan flippa och vilja slå en så fort man säger något som verkar "opassande" i djungeln. Som sagt, lagar och regler finns inte, de är var och en för sig själv. Jag gick på en tunn tråd och kände hur den var nära att brista hela tiden. Jag ville skrika på folk som betedde sig illa. Jag ville gråta när jag såg hur mitt gamla umgänge tittade snett på mig och viskade när jag smög förbi. Jag vill sjunka genom golvet när jag blev presenterad för min nya klass, Sp2sId. Alla blickar, alla snea blickar, allt skitsnack som sprider sig likt eld satte fart redan idag.. första dagen. Hur ska jag klara mig hel, hur ska jag klara att ta studenten med huvudet högt och äran i behåll utan att falla in i den "laglösa"-låtsasvärlden? Ja.. hur? Hur kan man vara och bete sig annorlunda utan att sticka ut för mycket... bra fråga.


I'm never gonna survivre

Jag är bakis. Nu ska jag träna. Hoppas jag inte dör.
Slutar jag uppdatera bloggen nu så vet NI vad som har hämt,
bara ni ...
Hej då

http://www.best-running-tips.com/images/running-black-and-white2.jpg
RUN FOREST RUN!

Summer of 2010

Sommarlovet är officielt över. Skolan börjar imorgon och jag kunde inte vara mer tacksam över hur de här sommarlovet har utspelat sig. Har faktiskt haft riktigt kul trots att jag inte har spelat fotboll en enda gång (!) . Sista sommarnatten (igår) spenderades med massa skönt folk ute på stan. Kvällen började i liljeholmen där de förades frisk med alkohol. Sedan rullade taxibilarna in och vi ställde in siktet på wooken där de blev ett par cider och massa skit/fylle snack. Sedan bagav vi oss till Sturehof där de blev mingel. Riktigt trevligt faktiskt, trots att de nästan bara var 40 åringar där.. Sen blev de en McDonalds på de hela och taxi hem. Helt perfekt kväll. Kom hem lagom sent så jag skulle få lagom innan skolstarten.

Och med den kvällen så får jag väll tacka sommaren för den här gången. Ser framemot nästa och hoppas att den blir minst lika bra!


http://images.starlounge.com/wysiwyg/image/Sturehof.jpg



One day to the next

Lycklig för en gångs skull. Ruset går genom kroppen. Ligger i min varma säng, mätt och belåten. Älskad av betydelsefulla människor och hatad av mindre betydelsefulla människor. De är nu man kommer undan med alla fasoner. Inte mydig än, så jag vet inte vad som är "rätt och fel", pushar gränser och provar mig fram för att hitta mig själv. Vilken resa! Helt underbart, den här resan gör man ju bara en gång i livet (förhoppningsvis). Att vara 17 kanske inte är så tokigt i alla fall. Jag ska inte klaga. Och jag va 17 år ...

uty-sexy-BW-girls-tags-Silky-backgr.jpg black and white sexy image by krzymate


Say what? No you did'nt

Ha ha...
Blir bio ikväll. Sista kvällen av sommarlovet spenderas inne på biosalongen Camera i täby centrum. Inget supande ikväll inte, förvånade? De är i alla fall jag. Vem trodde att äpplet skulle falla så långt från trädet, eller i detta fall att jag skulle befinna mig så långt ifrån utgång som de bara går. Känner mig som en riktig tönt. Ska kolla på Inception, en fredag kl 21:00 .. hmm, en förändring pågång? Troligvis inte. Nej inga förändringar här inte. Ska ut och härja på stan imorgon! Fan va jag e tagg på de, men ändå så har jag en klump i magen. Skolan börjar ju på måndag och då måste man vara pigg och fräsh, men samtidigt... whatever liksom. "Måsten" är tråkiga.. de ska kännas att man lever! Den helgdagen man sitter med vardagen i knät har de gått för långt. Då vet man att livet har tappat sitt värde.. enligt mig i alla fall.
Life's a game, witch you must play
to survive. How you play it is up to you




23:10

Böner är tomma ord. Tankens kraft är starkare - läs, förstå och utför
Ångra inget, ta inget tillbaka


No matter?

Måste skriva av mig.
Vart ska jag börja.. Varven jorden har snurrat runt solen räcker inte till för att beskriva snurrandet som pågår i mitt huvud. Ibland känns de som jag bryr mig jätte mycket om världen, och ibland inte. Igår ville jag rädda alla djur från pälsindustrin, bli vegitarian. Idag sitter jag och äter grillad kyckling och har en pälsmössa på huvudet. Dubbelmoral så de skriker om de. Men... jag är ju bara människa, eller? Vill så mycket mer än de jag gör just nu. Jag vill göra skillnad, men ändå vill jag bara springa på krogen och supa mig full samtidigt. Jag vill spela fotboll på elitnivå, men ändå vill jag gå på diet och leva efter size zero idealet. Inget jag tänker går ihop.. snarare itu.
Valet är snart här också. Jag är ju inte över 18 och är därför inte röstberättigad. Tur de. För i nuläget hade jag röstat på Sverige Demokraterna. Lite små rasistisk är jag men inget överdrivet. Ku-klux-klan hade verkligen stängt portarna för mina åsikter, och bra är väll de. För jag har lika mycket dubbelmoral där. Jag vill att dom snälla invandrarna ska få stanna och bidra till samhället, medans dom som är en belastning ska bli kastade över gränsen. Fan, jag skiter i vart dom tar vägen bara dom inte kommer tillbaka. Ser ni? Va e de jag skriver... ? Å andra sidan.. dom är ju bara människor. Men samtidigt tycker jag.. nej  eller jag ... äh jag vet inte. Börjar bli trött nu. Men min poäng är att man ska faktiskt kunna döma boken efter dess omslag. Kommer en Serb till Sverige ska den inte bete sig som en serb utan som en Svensk... man dömer personen efter den sociala kompetens landet strävar efter.
Tex så kan inte en muslim säga hora till en svensk kvinna bara för att hon inte har en huvudduk och kniper ihop benen. Kultur krock. Jag har varit där själv. Har tillochmed fått betala priset för att stå vid mina egna åsikter om att Sverige är ett fritt land. Men nej då blev jag slagen. Och personen ifråga var inte svensk heller. Ser ni? I have my reasons... Nej invandringspolitiken måste grandskas, och invandrarna som kommer in till sveriga kan inte sättas i Rosengård, kista, alby osv. Dom  måste placeras rätt in i den svenska kulturen och skolas in. Hur ska dom annnars klara sig här? Hur ska dom veta annars? Problemen ligger igentligen inte hos enskilda personer utan i politiken. Och de är där Sverige Demokraterna kommer in... om ni inte håller med mig så läs på själva. Som jag sa tidigare, mitt huvud är helsnurrigt. Tur att man inte är 18 .. än!

I give you my word

Kvällen har dragit sig inpå. Va nyss ute med hunden. Fan, de är ju ruggigt ute nu. Hösten är ett faktum säger jag bara. Första natten på länge som jag kommer att sova med täcke och filt. Mysigt! Känns helt okej att sommaren är över. Jag menar.. sommaren får en att bli naiv och kortsynt. Man lever för stunden. När däremot hösten kommer så följs den upp av alla måsten som man skippade under sommaren. Men de är kanske de som är just grejjen med sommaren. De är en tidpunkt när man släpper allting och bara är. Man skjuter upp allt till hösten och de verkliga livet känns så distanserat att man får lyckorus bara av att tänka på de. Hade man inte haft vinterhalvåret hade sommaren inte varit samma sak... jag tror faktiskt de.
Den här sommaren har varit underbar! Den bästa någonsin faktiskt. Hade en del planer innan sommaren, men de blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men de blir de ju riktigt aldrig ändå. Hela sommaren blev en spontan resa som har vidgat mig till 1000 bredd grader. Växt har jag gjort... lite kanske, både på in och utsidan, men mest på insidan.. hoppas jag (?)
Har i alla fall kommit ifrån de där solna"rasket" som man va inne i tidigare, typ att man kallade varandra "bror" och hade sjuka uttryck som "sajk" och "abo". Dock har jag fått en annat typ av inslag i vokabulären. Lite mer utdragna "iiii":n och "YYY":n . Nu låter jag som en avdankad stekare, men vafan, jag klagar inte. Häromdagen fick jag höra att de va någon som trodde att jag bodde på sveavägen. Hmm, de hade nog ingen kunnat påstå för 6 månader sedan när man sprang runt och sa din mamma

Underligt de där ibland. Men de känns ändå som att jag har kommit på rätt köl igen. För 3-4 månader sen mådde jag inte alls bra. Nu har allt lugnat sig och jag kan slappna av. Lagom till skolstarten... hoppas de här året blir bättre. Jag har i alla fall bättrat mig. Hoppas alla andra "där borta" har gjort de också. Jag orkar inte med en till sån här resa. Jag har behövt offra så mycket. Höll nästan på att offra mig själv ett tag.. men någonstans så förstår jag att de är först när man slutar försöka som misslyckandet kommer. De är därför jag aldrig misslyckas.
Fan nu börjar jag låta som en öppen självbiografi, något att satsa på kanske.. Njää



Undersurface

Jobbar som ett djur. Ljudet av åkgräsklipparen tjuder i öronen som sirener. Men cash blir de. 10 000 om man ska vara exakt. Jag är ju fortfarande en skitunge på 17 "vintrar" så skatten slipper jag... i ett par månader till bara. Fyller ju år snart, fan av tiden går. Känns som att de va igår jag lyssnade på forever young och käkade bullar nere vid bryggan. De va 5 år sedan, typ då polyfoniska ringsignaler uppfanns. Fan va gammal jag känner mig, men ändå ung. Min syster röjde på stan igår. Caféet närare bestämt. Fan va jag ville följa med... faan säger jag bara. Isället så låg man hemma och kollade på fångarna på fortet och i pausen sprang och provade klackskor... 18 hmm bra ålder de där.


måste återgå till jobet nu. kyrko-vaktmästare får inga raster,
Ciao!


Bring me back to life

Saknar livet. Nu är de bara en evig väntan på att livet ska börja igen. Korsbands-skadat fyllesvin som springer på krogen med falsklegg, och dricker alkohol ur petflaska... Drar på whiteroom, hänger i vip rummen med slemmiga typer och dricker Champagne. Men glöm inte att den ska vara vaskad först. Vaska är viktigt.. like I give a shit?!
Sommaren är blott ett minne. Sakta följt av en iskall höst som kryper innanför täcket och gör att klockans tickande blir mer och mer likt tinitus. Hur tar man sig vidare till nästa kapitel i sin egen historia? All the crazy shit I did tonight, thoose will be the best memories... hmm, tar sig vidare. Något måste ju föra en vidare. Om smussel och lögner gör en bra story så sign me up. Så länge jag går ett steg framåt och inte stampar på samma plats tills skavsåren kommer så räkna med mig. Livet är för kort för att man ska hinna känna efter. Just do it! De är de jag gör just nu.. jag bara kör. Och fan va mycket enklare allt blir då, kör ba!
Odödligheten känns så långt bort just nu... whatever
vi städar upp imorgon efter dagens mistag

http://www.ifc.com/makemediamatter/whatever.www.scs.ca.jpg

No sunshine in the rain

Gah!
Shiit va de regnar ute. Inte nog med att de regnade när man åkte till jobbet, utan de ska fortsätta när man kommer hem också. Fyyy! Tänkte för en gångs skull gå ut och springa, men nehe.. de får bli tränings cyckeln (som vanligt) för gymmet har stängt nu också. ÅÅÅH! Men nej nu ska jag inte va sån.

Dagen, eller ja veckan lider mot helg och har hittills varit förvånansvärt seg. Plötsligt känns de som att helgen inte existerar. Men de gör den ju. De är lill-lördag idag tillochmed. Men nej, jag har ett jobb att sköta så utgång får de bli till helgen. Är ruskigt sugen på att prova den nya nattklubben "Lobby", som Kenza är nattchef för. Kan nog vara riktigt skönt ställa, öppet till 05 har dom också. Faan.. man skulle vara 18 så man kom in ordentligt istället för att smussla med syrrans legg. Hmm, nåväl får duga till jag får en prick i registret.. då slutar jag och börjar med hemmafester igen som alla andra skitungar. Eller nja, dom flesta i alla fall...

http://www.vagabondish.com/wp-content/uploads/out-of-the-rain-iran-164220897.jpg

23:05

http://www.robertjonesphoto.com/images/bio-robtn.jpg
John blund du har glömt någon?


b-e-a utiful day

Aloha!
Beautiful day har de verkligen varit. Vaknade vid 2 och sen blev de kräftor till brunch, mums!
Åkte till gymmet sen och lyfte lite skrot. Fan va de känns bra att ta hand om sig själv.. i alla fall efter att man har festat. Typ som om man har slagit sig och sen sätter plåster på såren.. typ.
Friskis och svettis är verkligen super! Gillar deras maskiner + att man alltid träffar folk som man känner där. Så trevligt.

Föresten, nu är helgen slut. Back to work. Jobbar sista veckan imorgon. Skönt! Och nu är sofia och amanda hemma från spanien också. Kan knappt vänta till vi ses imorgon så jag får höra om allt knäppt dom hittat på där nere. Nästa gång ska jag också med till Alicante. Vi har redan börjat planera, YEESS!

I'm sorry mommy this life is a party


Avicii - Bromance


Morning after dark

Blev utgång igår i alla fall. Och ångrar jag mig? Nej nej nej, inte en sekund. Var super trevligt, kan bero på att jag inte alls drack mycket. Tror de e första gången jag beskriver en fest som trevlig? Jaja, nog om de. 3 glas vin blev de i alla fall, och jag var verkligen inte alls sliten nu när jag vaknade. Såå skönt.

Va hände på festen då? Jo de va sjukt mycket folk och alla va taggade till 1000, men grejjen va den att jag va mest sugen på att chilla efter de som hände förra helgen så de va sjukt skönt. Och de roligaste av allt va att jag gick ju dit själv. Kände dom flesta där. Dock bara killar. Så jag blev lite "kill-tjej" och va de smarriga i mitten bland alla killar, såå mig haha! Men men, de va sjukt kul och alla killarna är så gulliga. Träffade en sjukt dryg brat också där som jag verkligen trodde dissade mig, men som senare ville byta nummer med mig(?) wierd... Han testade mig ett par gånger men jag va lika dryg tillbaka så han blev nog lite inpad i alla fall... men bara lite.

Jaja så de va de. Nu ska jag njuta av min "icke-bakis-dag" och ta tummen ur röven. Åka och gymma kanske? Får se.
Ciao!


http://saraalfridabenes.blogg.se/images/2010/stilletos2_89677273.jpg
Klackarna gick rakt fram igår, åh så duktigt av mig *stolt*

Ciao bella!

Inte för att jag bryr mig, eller vänta jag gjorde de men inte längre. Du har ingen kvar, ingen. För nu går jag. Har försöka att vara vid din sida så många gånger, men nu skiter jag i de. Får se hur du klarar dig nu.
Ciao bella!


What's on your mind this time

Heej bloggen!
Veckan har gått och jag är slukörd. Lördag idag. Blev ingen utgång igår.. var dock och dök med dykartuber osv i Largen(sjö). Mysigt. Känns som att mamma och magnus börjar få förtroende för mig igen. Inte för de har något med dykningen att göra men men.
Som sagt lördag idag. Orkar man köra utgång? Krogen stryker jag fett över för jag hare ingen över 18 som kan ta mig in. Men jag har en kompis som fyller 18 som kommer ha vääärsta hemma festen med dj och allting. Känns frestande? ... utan att tveka JA! Men orkar man?

Jag e så död att jag kan somna nu men ändå känns de som att jag skulle få ångest om jag inte fick lite alkohol i kroppen och skönt tung-gung.. hmm. Jaja, får se hur de blir med den saken. Här hemma i alla fall så bjuds de på kräftor denna afton. Yes, päronen har kräftskiva. Ska man skippa den? Känns även som att de är rätt frestande. Har ingen lust att sitta och gurgla avslagen cola tillsammans med en massa fulla grannar... Nej utgång får de bli i skyhöga klackar! Tagga till nu Emma ...


The sex is on fire


So tierd I could die

Hallojjjj!
Nu e jag så seg att jag skulle kunna somna stående. Stående kan ni fatta? Kom nyss hem. Har jobbat och sen blev de rehab på gymmet. Idag är de tisdag.. så segt att jag bara vill dö av att höra ordet.. tisdag. Men men ska inte älta för de. Vidare till en helt annan sak, jag vet inte vad de e med mig. Sjukt. En kille somm jobbar på mitt jobb, hmm 23 tror jag han är. Inte alls min typ, men de är någonting med honom. Arbetsbyxor, är lite halvsvettig och smutsig och bär på en massa tunga verktyg... GAAH! Får massor med sexfantasier bara jag kollar på honom och han är verkligen såå inte min typ. han är halv thaii, går på kampsport, dricker kaffe, har en vit gammal rostig volvo och störande dålig hållning. Men faan de är något med den killen, jag typ smälter när han går förbi eller snuddar vid mig "eehh, upps" typ!! Va e mitt problem? De måste vara något med jobbet och att jag inte får tillräckligt med bekräfftelse. Fan och så måste jag börja ragga för de... sjuk jävle jag e asså.

http://media.picfor.me/001AB5E/marcus-ohlsson-on-visualizeus-sexy-Couple-woman-man-kiss-blackwhite-Love-blackwhite-beauty-Gens-X-passion-love-pics-amor-Couples-kissing-Soft-men-pic-Chennys-2-Couples-Love-various-Scott-Niki-gostaffo-hot-sexy-girl-my-album-Sensual-Erotic-Suggestive-kisses-jjstarr-bw-tags-Pashion-love-pics-sensual-darkxzero-arena-1-Damn-Sexy-suseQ-sexy1-mine-kristyc-Angeljoy-black-n-white-couplexx_large.jpg

Move your body

Ska till gymmet nu. Bara för att jag skriver mycket om mitt festande så får ni inte tro att jag inte är fit. För de e jag. Nu ska jag kila mot bättre tider. Ciao!

Where there's smoke ...

Snacka om att man får betala dagen efter asså. Drickan flödade igår som om de inte fanns någon morgondag. Kvällen började inne på wooken (som jag för i övrigt hatar) där de blev 3 shots och en halv liter vin ... uäk! Efter 30 minuter så va jag ju rätt rund om hälarna kan man säga. Men vi drog vidare iaf till Collage som hade sista kvällen igår. Mycket folk, men vi stog ju på listan så de va inga problem att komma in. Leggade mig och fick grönt också .. phuu!

Väl inne så gick vi direkt in på vippen, och sen vidare till ytterliggare ett vipp steg. Men där va de bara vi och blatte snobbar som sa "brää" "din mamma" osv, och jag ba kände att nej de här är inget för mig. Gick till "toaletten" sa jag, men istället smet jag ut bakvägen och vinglade hemmåt. Skönt.

Sista tåget gick halv 1 så de va brådis dit men man har ju varit med förr så spriga i klackar dyngrak är ju nästan en vardags rutin.. hähä. Va illa de lät men whatever. På tåget lämnade jag en present till städaren, fy fan va jag mådde skit. Senare på bussen hem så lämnade jag ytterliggare en present, grön va den. Nej, de va inte okej men men.
Kom hem i vablig ordning och så va den lördagen över. Ingen skada skedd!


Inne på collage, sista kvällen... sorgligt

Jag fest-röker bara, men fuck it.. Varje dag är en fest!

Utgång idag, lördag! Så taggad att jag dör... tar legget och smiter in till stan. Stannade ju inne igår för att de va fredag den 13:onde. Men nu är oturen över och jag hoppas på en lyckad krogrunda med mycket alcohol och dans. Men ett råd till alla falskleggare där ute (även jag själv): Håll er undan för vakterna och titta en extra gång på den ni ger legget till!

Tagga nu stockholm, för ikväll kör vi all in!

http://lenat.blogg.se/images/2008/skumpa_23370193.jpg

What the fuck?!


Nej jag fattar att du inte är svensk... ingen struktur, stor bokstav, eller punkt(.)
Men whatever, jag ska inte vara besservisser men de va så jäkla kul att läsa.
Skit kul verkligen, skit kul!

Vous êtes belle. Voulez-vous coucher avec moi?

Om jag får välja *hmm* ... ge mig... Colin Farrell!

http://attachments.conceptart.org/forums/attachment.php?attachmentid=770969&stc=1&d=1252188288

Give it to me!!!!!

Fan! Min syster kommer hem imorgon kväll vilket innebär att hon kommer att vakta sitt pass som en jävla kossa. Hur ska jag få ihop detta med mina planer inför morgon dagen? Jag behöver vara 19 år imorgon!!!
Dörrvakterna inne i Stockholms City är inte nådiga... legg för mig är vad pengar är för killar...
nyckeln till att komma in!


I need my drugs

Fortfarande krasslig.
Kunde ju träna igår utan problem, men nu har jag så jäkla ont i halsen så de e sinnes! Visste inte ens att den här typen av smärta kunde existera på ett så litet område. Varje gång jag sväljer så vill jag bara skrika utav ren despiration och kippa efter luft som ett litet kvävt barn... Men whatever.. vilar idag, eller jag jobbade men whatever bara jag blir frisk till imorrn för då lär de ju bli gallejj så de är sjukt! Utgång planeras in i minsta detalj och jag vill ju inte att min krassliga hals ska få sticka hål på den här festliga ballongen, NEJ TACK! Jag behöver mitt festande, jag behöver min umgänges krets runt omkring mig men ingen vill ju umgås med en smittbärare.. typ som att ingen vill ha sex med någon som har klamydia same shit. Jag behöver också få träna, känner mig fet annars men that's just me. I need my drugs

http://landdeckphoto.com/blog/wp-content/uploads/2010/04/ML-addict.jpg

healthy

Nu ska jag träna, så inte sugen. Har jobbat hela dagen, så ovärt.
Men men, rulla fram vill jag inte. För handen på hjärtat så har jag ätit väldigt mycket onyttigt dagarna när jag va sjuk, FUCK!
50 min på träningscykeln nu... FUCK!

http://weblogs.cltv.com/features/health/livinghealthy/gym%20rat.jpg


hard work work

Jobbar arslet av mig, sjuk och allt... KILL ME

I have a secret

Dags att lätta på hjärtat. Dags att bikta mig för bloggen...

l_ce6eb296f8b84e5992418948848257ea.jpg i have a secret black and white photography image by biancaaphotographyxo

*Update: Jag tänkte, men sen tänkte jag.. hmm nej föresten. Har höger klickat och sparat allt jag skrev... och de bör nog förbli så. I alla fall tills jag fyller 18.


I'm gonna make you party like me


The design is finish

Riktigt nöjd är jag. Gjort den själv och det är de som är huvudsaken. Lite stolt kan man ju få vara iaf.

Nu doftar de i hela huset och matklockan ringer. Kött och potatis. Dags för mat,
ciao!

http://freshome.com/wp-content/uploads/2007/09/1166050344-signes-ok.jpg


nine to five

Kan inte jobba, sjuk. Kan inte träna, sjukt. Kan inte festa, deprimerad.

Gick från 37.0 till 37.5, från 37.5 till 39.0 för att sen imorse gå från 39.0 till 36.0 celcius gradus hmm... Frisk med andra ord? Nja, halsont. Räknas de som frisk om man inte har feber?

Tankeställare: Startade jag den här bloggen för att jag är sjuk och inte har något bättre för mig?

http://www.archives.gov.on.ca/english/on-line-exhibits/aird/pics/18989_insane_hospital_520.jpg

Come what may

Får inte ha blogg igentligen eftersom att den förra ledde till både de ena och de andra, men nu ger jag de en andra chans.

Come what may

RSS 2.0