No thank you I'm fine whit this

63 inlägg gjorda nu och fler ska de bli! Äntligen kan jag blogga anonymt igen, eller ska jag länka på facebook? No, I like it this way! Rent, simpelt och de bästa av allt är att jag kan skriva (nästan) vad jag vill. Lite som terapi fast man slipper ha någon som sitter och nickar dömande och säger varför tror du att du gör så eller si ... Fan jag bryr mig inte varför. Hade jag vetat varför hade jag inte gjort de abvioussly... fast de beror ju i och för sig vad saken gäller. Man behöver ju inte överanalysera saker och ting liksom. Vem ska komma ihåg mig om 100 år? Livet är allt för kort för at tas på allvar.

Men som sagt, 63 inlägg nu. Läsarantal: 0 och tur är väll de. Jag är inte ute efter läsare, nej tack de hade jag nog av i min förra blogg. Nu söker jag absolut ingenting. Lite tidsfördriv möjligen? Ja.. tidsfördriv de har jag fått. Klockan har tickat förbi 23.00 . Dags att sova. Lets call it a night shall we? Hörs alla non-readers, för den här bloggen är för icke bloggare endast! Ciao

http://s4.hubimg.com/u/677155_f520.jpg

Fuck you! You cant do what I do

http://picfor.bildero.net/001127E2/The-Sexiest-Womens-Wear-in-Black-and-White


the past right back at ya

Nu är det torsdag och jag kände att jag ville blogga lite. Lagom till helgen sådär att uppdatera om livet. Alltid kul att titta tillbaka... klockan tickar ju så jäkla fort att snart sitter jag här med grått hår, typ.

Nåväl vad är nytt med mig då? Nothing much, när bloggade jag senast? Söndags, eller måndags kanske.. jag jag säger ju de tiden går fortare än vanligt, nästan så man blir mörkrädd. Jag mörkrädd är nog de rätta ordet. Hösten är ju här!
Har inte varit i skolan idag. Tillvaron känns rätt meningslöst, sommaren va ju så enkel. Allt handlade bara om mig själv hela tiden. Prioriteten låg på mitt knä och jag kunde göra vad fan jag ville. Kläder ut-och-in, ränna ute hela nätterna rund och go om hälen... ja you name it. Nu ska allt vara propert och trist, man ska tänka på framtiden och morgondagen. Nuet är så distanserat att de känns frånvarande. Dagarna går långsamt och man längtar till sängen, men när helgen är över så undrar man tillslut vart fan veckan tog vägen. Ja sjukt de där igentligen....

Torsdag idag som sagt. Får se vad helgen har att erbjuda. Har blivit inbjuden till ett födelsedagsfirande på lidingö.. är det under min värdighet att gå på hemmfester nu för tiden? Hmm... vi får se. Time will tell. Kanske ska ta en vit helg. Jag är ju trots allt bara 17... men fan va ångest man får av att sitta inne när alla andra är ute och har kul. Hmm, time will tell som sagt. Kanske ska börja tänka på refrängen va de gäller festandet, lägga de på hyllan och ta fram fotbolls skorna igen? Jag får ju trots allt spela 15 minuter fotboll nu per dag.. alltid någonting. Äh vafan man lever ju bara en gång.

http://www.hautfashion.com/files/images/pauleka-autumn2008-adcampaign-01_0.jpg

Fuck you, you can't do what I do!

http://images.teamsugar.com/files/upl1/0/3987/31_2008/09349_raq04_123_401lo.preview.jpg
Päls är bäst!
Hetast just nu... så värt att bränna pengar på!
They did not die in vain cause I wear them!


I use badboys for one thing... graurrw!

http://alllayedout.com/Images/Male_Celebrities/graphics/colin_farrell.jpg


Time passing by

Jag ba heeej bloggen!

Nejmen nu är helgen slut och jag har massa gott att bjuda på.. eller nja de vanliga om mitt dräggiga liv, nåväl:
fredagen till ära spenderades på Lobby. Skönt ställe. Jag ba ruuuuullde in. Det roliga var att vakterna tittade mer på johannas legg än mitt vilket var sjukt skönt. Rätt otippat att båda kom in(?) . Runt 03 snåret väntade en taxi på oss. Några killar som jojjo känner som vi fick sova hos. Betalade inte en krona... och tur de... jag hade inte en enda på mig. Lönen slut - ett faktum! Får leva på a-kassa snart om detta inte löser sig.
Men tillbaka till fredagnatten: Sov som sagt hos stekarna-grus. Blev dock inget sex i helgen... jag va ju så jävla full och dräggig att jag däckade så fort jag kom innanför dörren... fräsh tjejj!

Lördag: Myskväll med bakis mat och bästavännerna! Träning blev de också... känns som plus, minus, noll då med festandet. Sick.. I know! Men men sådan är jag. Så ja en mys och "städa upp efter mig själv" - lördag helt enkelt!

Seionara helgen.. nu väntar en hel vecka med plugg och träning - men det sjuka är.. I like it!

http://1.bp.blogspot.com/_z45JCQyg3U8/R_427xqhEXI/AAAAAAAAAMs/lR3hkAM4KSw/s400/83.jpg

And party and party and party

Taggtaggtaggelitagg!

ikväll kör vi all in. jag ska bli så jäkla packad, fast inte som för 2 helger sen... yeuuuh!
Mer en klassisk fylla och med dom orden öskar jag mig själv lycka till inför en
kväll med falsklegg. Lord be with me, arrrrrrrmeeeeeen!

NU KÖR VI!
http://www.jupiter.se/images/uploads/artikelbilder/Stureplan-webb2_1.jpg

Give me a man after midnight

Ikväll ska vi ut på stureplan. Ikväll ska vi festa. Ikväll ska jag ha sex för jag är så jävla snygg.
Har inte haft sex sen i sommras... nu förtjänar jag att vara slampig!


http://us.123rf.com/400wm/400/400/ClearMoments/ClearMoments0603/ClearMoments060300086/363080-young-man-and-woman-in-intimate-pose-high-contrast-black-and-white-model-releases-are-on-file-but-no.jpg


Satisfied

Knät är ihop lappat. För lite mukler i baksida lår samt ej fullsträckning i höger knä. Lite mer rehab med andra ord, men jag klagar inte. Tycker att de är skönt att slippa vara seriös. Hmm, hur kan de komma sig... i vilket sammanhang har jag misslyckats? Återstår att se så fort läkaren ger klartecken. Klara färdiga gå hejdå tånårsliv. Nåväl... återstår att se som sagt. Nu ska jag göra som jag har gjort dom senaste 9 månaderna...

kör ba!
livet är för kort för att tas på allvar

http://farm1.static.flickr.com/71/230377281_0680c8b0af.jpg


The king of pop in action


This is my life

Kom nyss hem från Rehaben. Sitter och lyssnar på lugna favoriter och bara myser! Ingen skola idag eftersom att jag hade mina 6 månaders tester på AtroClinicen. Testerna gick bra och jag ska träffa min läkare på torsdag som lägger den slutgiltiga domen. Men allt såg bra och mitt knä såg ovanligt bra ut, med betoning på ovanligt. Gud va glad jag blev! Så jävla sjukt vad ett litet jäkla korsband kan ställa till med, men nu är min resa över. Jag ska snart börja spela fotboll igen! Detta ska firas ikväll med hela tjocka familjen. Ska äta kyckling och ungsgrillade-rotfrukter, lite mera Mmmh i livet, och sen senare ikväll ska vi baka bullar. Allt detta för att fira att mitt knä har läkt haha. Vi älskar att festa till de här hemma.

Fan vad glad jag är just nu. Ska snart ta en dusch och fortsätta mysa.

http://www.blur.se/images/knee-1.jpg

RSS 2.0