Whatever stuff

Match imorgon, ska bli sjukt kul!! Måste därför (snarast) inta sängen efter en hel kväll i TV soffan. Ögonen hänger likt sorgsna sensommar löv... feta påsar under ögonen är ett faktum som lär uppenbara sig under morgondagen, inte okej! Whatever, inte snyggast som vinner på fotbollsplanen direkt - på gott och ont. Skulle vara rätt så skönt om man kunde flörta sig till ett mål eller en frispark likt man gör för att få en flaska Cristall på Cafét. Nåväl.
Mot sängen, nya lakan och allt. Hade inte bytt dom på ett par veckor kom jag på - ursh, va ska det bli av mig! Inte okej de heller, jag har mina fel och brister men vem har inte det, inget förnekande här inte. Fel och brister är en del av vardagen, precis som vinstlotter och nedsatta hot couture plagg. Ska dock börja införa anteckningar i kalendern för sängkläder-bytar-dag ... ja så får det bli.. Mycket som jag måste skriva in i kalendern kom jag på nu... har alldeles för mycket tider, möten och spontana dejter organiserade i huvudet. Kanske därav min rådande huvudvärk har återkommit dom senaste dagarna? Nåväl, vi får se om "pennan till pappret" kuren funkar... update kommer inom kort!
Ojj vad klockan tickar på... 00:39 ajj ajj ajj, dags att försvinna till mitt krypin
Godnatt peps



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0