Rise and shine.. once again

Sitter och väntar på att duschen ska bli ledig. Har solen skinande i ansiktet och ett slags glädlerus blandat med kroppens egna endorfiner strömmar genom min kropp. Träning gör verkligen susen för en trasig själ, särskilt om man har en underbar syster som håller en sällskap under tiden man utför den.

Är sliten sen gårdagen. Kom inte hem förrän halv 3 på natten. Firande en kompis 18års dag i stan - alkohol fritt förstås. Men en och annann ciggarett blev de... men det blir konsekvensen av utebliven alkoholkonsumtion. Nåväl, när hon skulle ut skulle jag hem.. lovely! Vill även passa på att sända ett tack till SL som är helt inkompetenta och därav fick jag stå ute i kylan i 40 minuter och vänta på bussen mitt i natten. Typ standard.
Nu ropas de att duschen är ledig. Skönt. Ska ta en extra lång dusch och filisofera. Kanske ett "eureka" moment uppstår? Troligen inte, men man kan ju hoppas. Finns fortfarande inget botemedel mot Cancer... jag har den sjukdomen i släkten. Hjärnaktiviteten 100 procentig, vill inte dö innan pensionen... aja!
Ciao bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0