I'm in love!

I heart chanels vårkollektion 2011. Så oslagbart bra att den slår övriga designer med hästlängder
(även Louis Vuittons...)
Här kommer mina favoriter, luta er tillbaka och njut av detaljrikedomen, kontrasterna och den mörka gothic känslan... såå 2011:

2010 Runway Fashion Shows Collection
Spring 2011 Fashion Shows Photos
Summer 2011 Fashion Week Pictures
Summer 2011 Fashion Shows Pictures


Carmen Kass In Chanel Spring 2011
Chanel Spring 2011 Collection
Sasha Pivovarova In Chanel Spring Summer 2011
Abbey Lee Kershaw In Chanel Spring 2011

Mina favorit färger är äntligen mode!! Älskar de transparenta och råa kontrasterna mellan svart och vitt. Lagerfeld visar att svart och vitt kan komma i oändligt många kreationer och variationer! Inga ursäkter längre, nu ska jag vässa klorna, springa in på NK och slita åt mig en kreation i denna anda. This is to good to pass! Yummie, I likee likee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0